Wil jij meer uit je gezondheid halen?

Binnen 6 maanden significant resultaat en minder kans op hart- en vaatziekte!

Geïntresseerd?

Ontvang Meer Informatie

Het probleem dat jouw klanten proberen op te lossen

Aandacht

Nu je de aandacht van jouw lezer hebt, is het volgende dat je wilt doen het probleem presenteren dat zij ervaren. Toon je lezer dat je hun huidige pijn of frustratie begrijpt. Neem hen mee in een verhaal.

Probleem klant

Definieer het probleem en herinner hen aan wat het ze kost op de lange termijn. Wanneer je het probleem eerst definieert, wordt de introductie van jouw oplossing een natuurlijke overgang.

Proces

Vergeet niet dat niemand zomaar investeert in een product. Zij willen investeren in een transformatie. Help jouw potentiële klant het proces in te gaan dat ze willen maken, voordat je jouw product aan hen voorstelt.

De gevolgen van het niet oplossen van deze problemen

Je kunt de gevolgen toevoegen van het niet oplossen van deze problemen voor jouw potentiële klanten. Enkele mogelijke gevolgen van het niet doen van … (jouw product)

Gevolg

De gevolgen van het niet oplossen van deze problemen 

 

Gevolg

De gevolgen van het niet oplossen van deze problemen 

 

Gevolg

De gevolgen van het niet oplossen van deze problemen 

 

Gevolg

De gevolgen van het niet oplossen van deze problemen 

 

Voordelen van het product

Hart

Goed voor hart- en vaatziekte

Hersenen

Betere concentratie

Energie

Voel je energieker

Bloeddruk

Draagt bij aan een normale bloeddruk

Spieren

Draagt bij aan een normale spierfunctie

Immuunsysteem

Dagelijkse inname draagt bij aan het normaal functioneren

Geïntresseerd?

Ik neem contact met je op

Wat heb je te bieden

Focus op wat ze zullen leren en wat de resultaten zullen zijn – in plaats van technieken of methoden die het resultaat geven. Klanten zijn over het algemeen veel meer geïnteresseerd in het resultaat van een product dan door de methoden of het proces.

Resultaat

Welk resultaat krijgt de klant bij het gebruiken van dit product of deze dienst?

Resultaat

Welk resultaat krijgt de klant bij het gebruiken van dit product of deze dienst?

Resultaat

Welk resultaat krijgt de klant bij het gebruiken van dit product of deze dienst?

Resultaat

Welk resultaat krijgt de klant bij het gebruiken van dit product of deze dienst?

Deze visolie is hoog gedoseerd, gemaakt van verse vis, smaakt goed en is eerlijk geproduceerd.
Kevin Ridee
Sales Manager
Deze visolie ondersteunt de goede huidgenezing. De visolie is niet meer weg te denken in mijn salon en ik bied het iedere klant aan.
Saskia van de Wend
Huidspecialiste
Een goede kwaliteit omega-3 is belangrijk voor het verbeteren van de doorbloeding en het reguleren van de totale hormoonaanmaak.
Irene de Lore
Designer

Aankomend event

Grip op gezondheid - Erik-Alexander Richter (KPNI Therapeut, Klinische, Psycho, Neuro, Immunoloog)

Als spreker en docent, bij diverse opleidingsinstituten, houdt hij zich bezig met de biochemische aspecten van ons lichaam. “Als je weet hoe het werkt kun je het wellicht ook beïnvloeden”.

Weet je dat jij jouw gezondheid voor 70 % in eigen hand hebt!

 

  • Iedereen wil ouder worden, niemand wil oud zijn, wij willen een jonge uitstraling!
  • Mijn kind “klaagt” over vermoeidheid, hoe gaat het eigenlijk met onze kinderen?
  • Hoe verlaag je b.v. het risico van hart- en vaatziekten met 90%, kan dat?
  • Zijn welvaartsziekten zoals dementie, alzheimer en diabetes type 2 te voorkomen?
  • Wat eet ik eigenlijk, voeding of vulling?

 

Een boeiende lezing voor iedereen die belangstelling heeft in een gezonde lifestyle.

Heb je interesse in een lezing, neem dan contact met me op en ik vertel je waar en wanneer de volgende lezing gepland is.

Een mooie kans om je kennis te vergroten!

Neem contact op

Waar kunnen wij u mee helpen?

Geïntresseerd?

Ik neem contact met je op